Преди два месеца, поради лични и професионални нужди, бях принудена да се върна към писането - последно съм писала през 2004 година. Статията “Седемте гряха на българската реклама”, която сътворих, публикувана в сайта на Капитал Лайт, определено предизвика интерес.
Не знам дали рекламата в България се учи бързо и лесно от грешките си. По-скоро й е доста тегаво да се само-възпитава, съдейки по завалящите примери. Знам обаче, че е дошло време, в което хората могат да се превърнат в “обществена полиция” и да я регулират. Ако 5000 човека прочетат, че клипа ти е тъп, или се съгласят че рекламното послание е неадекватно няма как това да не рефлектира върху марката. Времената са такива, че гласът на народа се завръща, благодарение на интернет и дигиталните технологии. Тежестта на индивидуалното мнение придобива все повече сила във всички обществени сфери на мегаполиса. Вече, хората не консумират само информацията, те я създават.
КОМЕНТАРИ (0)